Hoe lever ik probleemloos mijn BGT aan BRAVO?

Welke acties in welke volgorde zijn nodig om BGT-bestanden te leveren aan het BRAVO-systeem van het SVB-BGT?  Waar op te letten bij een initiële levering?  Hoe doe je een mutatielevering? Hoe verwerk je bestanden van andere bronhouders? Kortom: Hoe blijf je ‘in sync’ met de Landelijke voorziening BGT? Voor veel gebruikers van dg DIALOG BGT zijn dit veelvoorkomende vragen.

Processchema’s om u te helpen
Om u als gebruiker van dg DIALOG BGT daarbij te ondersteunen, heeft Sweco deze ‘mutatieprocessen’  in de vorm van processchema’s uitgewerkt. Als u bent ingelogd in Mijn BGT, dan kunt u deze processchema’s terugvinden op de laatste pagina’s van ons document dg DIALOG BGT en de LV-BGT synchroon houden (inlog vereist).

Ondersteunende eendaagse training
Op basis van de processchema’s kunnen wij u in de vorm van een eendaagse training ondersteuning bieden bij het inregelen van deze processen binnen uw organisatie. Tijdens deze dag nemen we de schema’s met u door zodat u daarna zelf in staat bent om de leveringen te verzorgen.

Aanmelden
Een aanvraag voor de eendaagse training kunt u indienen door eenvoudig contact op te nemen met [email protected] onder vermelding van ‘training BGT-levering’.

Tot slot een tip: uw abonnement in Bravo
Wij hebben gemerkt dat (nog) niet elke bronhouder één abonnement in Bravo heeft aangemaakt die het gehele bronhoudergebied bevat (dus niet meerdere abonnementen). Wij raden ten zeerste aan om dit in ieder geval vóór de acceptatie van uw eigen (deel)levering te doen.

Meer informatie?
Wilt u meer weten over hoe wij u kunnen helpen met uw BGT-leveringen? U kunt altijd contact met ons opnemen voor vrijblijvend advies. Wij denken graag met u mee.